marți, februarie 27, 2018

Rustic

Rustic = de la ţară, ca la ţară, imitând anumite aspecte ale vieţii de ţară..

Dacă ai oarece chemare pentru lucrul de mână şi ai apucat o copilărie ne-marcată de sindromul copy-paste, google şi supermarketuri în care se găseşte orice, e o adevărată fericire să-ţi faci singură lucruri şi să porţi lucrurile făcute de tine. Nu contează dacă au imperfecţiuni, sunt frumoase aşa ☺  
Fusta este făcută dintr-un material din care îşi făceau femeile (bunica mea, mătuşile..) la ţară înainte rochii şi halate şi era cel mai "vesel" material care se găsea la magazinul din sat (Talpoş - Oradea), nu am reuşit să mă dumiresc cum se numeşte. 
..Şi am mai făcut o geantă, că nu aveam destule, ocazie cu care am învăţat să fac flori din material.
Cotrobăind prin dulap, am descoperit un proiect mai vechi, pe care l-am lăsat neterminat..



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu